Известие

Collapse
No announcement yet.

Стабилизираща щанга на Алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Абе бате,не случайно от Алфа дават за 156/147 смяна на цялата шанга,а не само на тампоните
    Те и рейка сменят при износен накрайник, но това не означава, че се скапва целият елемент
    Същото важи и при носачите - скапва се единия тампон и хайде нов носач

    При по-стари Рена се сменя цяла полуоска, заради външно каре Значи ли това, че полуоската се е износила? Не

    Евала за такива маркетингови решения на Алфа!
    Така се правят пари, а не като нас - рециклаж и смяна на детайлите
    Така ще устоят на кризата, а ние ще се озъбваме
    sigpic

    Comment


    • #62
      При по-стари Рена се сменя цяла полуоска, заради външно каре Значи ли това, че полуоската се е износила? Не
      Има много по-стари френски коли,на които каретата им са неразглобяеми,демек се сменя цялата полуоска
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        Абе бате,не случайно от Алфа дават за 156/147 смяна на цялата шанга,а не само на тампоните
        Да. Само не разбирам за какво спорите. Отивате в някой представител и питате: "Имате ли тампони за стабилизираща щанга?", а те ви отговарят: "Имаме стабилизираща щанга, струва 2xx лв." Сменяте и забравяте за проблема за 10-тина години. Какви тампони (18лв. бройката), какви 5 лева? Ако ставаше така и те щяха да продават тампони. Но за каквото не могат да гарантират не го пускат на пазара. Иначе на aftermarket има и от пиле мляко. Само дето пилето на дава мляко! Май...
        Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
        ALFA- Always Looking For Assistance

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
          Чакам снимки, интересно ми е да видя как изглежда износване от 1,5 мм
          Няма да стане на макарон, спокойно
          Сети се от физиката как се разпределя напрежението или силата върху един цилиндър
          Днес по-между задачите в работата наминах да видя да ли има какво да снимам.Щангите за които споменах ги нямаше,но за мой късмет има едно фалве ударено там и реших да погледна него.И ето резултата,на всички снимки видимо се вижда износване на металната част.Ако можете да видите показанията на уреда ще видите че разликата е от над 1 милиметър.Надявам се това да сложи край на спора за износването.А щангите които исках да снимам са с много по-голямо износване.

          П.С.Стига си ми намигал че ще ми излезе ечемик и жената ша пита от кой е,и аз кво да отговоря.

          П.С.2 Земи зарежи тея формули че аз нещо не ги разбирам,ма зе ми направи един опит.

          1.взимаш една празна бутилка от минерална вода и я усукваш.
          2. Същата бутилка само че пълна с вода и я замразяваш във фризера и пак я усукваш.
          Ти си направи изводите коя е по-здрава.
          Attached Files
          Alfa Mito 1.4
          156 2.0 155 ex
          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
            Днес по-между задачите в работата наминах да видя да ли има какво да снимам.Щангите за които споменах ги нямаше,но за мой късмет има едно фалве ударено там и реших да погледна него.И ето резултата,на всички снимки видимо се вижда износване на металната част.Ако можете да видите показанията на уреда ще видите че разликата е от над 1 милиметър.Надявам се това да сложи край на спора за износването.А щангите които исках да снимам са с много по-голямо износване.

            П.С.Стига си ми намигал че ще ми излезе ечемик и жената ша пита от кой е,и аз кво да отговоря.

            П.С.2 Земи зарежи тея формули че аз нещо не ги разбирам,ма зе ми направи един опит.

            1.взимаш една празна бутилка от минерална вода и я усукваш.
            2. Същата бутилка само че пълна с вода и я замразяваш във фризера и пак я усукваш.
            Ти си направи изводите коя е по-здрава.
            Абе от къде го извади тоя скрап
            Че то има повече ръжда, отколкото желязо е останало по-него
            И как да видим колко е износването като си снимал на 0,01 мегапиксела и сигурно обективът е бил мазен
            Колкото до износването - прав си! Днес се консултирах с доста по-компетентни хора от мен и теб и казаха следното, относно износването: "Да! Щангата може да се износи на това място. Средно с няколко десети, но в рамките на 20 - 30 години!". Твоите 1,5мм ще се достигнат след 150 - 170 г., но тогава няма да я има щангата
            Е, толкова не смятам да си карам колата.

            ... дано не ти излиза ечемик, защото съм чувал от други хора, че е кофти

            п.с. Остроумен си, но не мисля повече да ти пиша
            УСПЕХ!

            п.п.с. Осрахме яко темата, дано някой да зачисти ...
            sigpic

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
              Абе от къде го извади тоя скрап
              УСПЕХ!

              п.п.с. Осрахме яко темата, дано някой да зачисти ...
              Тя и за скраб не става,удара е много як.А това за ечемика беше шега и браво че си я хванал,а нея зе на сериозно.А иначе колата не е много стара джета някаде из между годините.Успех и на теб.

              П.С.И аз съжелявам за осирането на темата.
              Alfa Mito 1.4
              156 2.0 155 ex
              156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

              Comment


              • #67
                Интересуване кой си е поръчвал тампони от Хеед 91 и за колко време са пристигнали?
                Защото аз ги поръчах в събота и още нема!
                Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                  Има ли стабилизираща щанга, значи има и биелети. Няма как да стане без тях. Хваната е за магарето с два тампона, а в краищата за носача, оттам през биелетата, чак горе на шенкела май отива
                  Колега имаш ли такава снимка на цялото магаре.

                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150+++hp
                  EX = Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                  EX = Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от 155 Покажи съобщение
                    Колега имаш ли такава снимка на цялото магаре.
                    Нямам колега, но ако си на зор, ще ти изровим нещо от ePER
                    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                    Comment


                    • #70
                      аз само неразбрах,щангата сваля ли се,за да се подменят тампоните,отначало мислех,че не се сваля,ма сега като чета,нещо се обърках???
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #71
                        Аз ги сменях и свалих всичко цялото магаре, носачите долните всичко.Оригиналните тампони на колата са с капсаловани планки и трябва да се разпробият за да може да сложиш новите тампони!
                        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                          аз само неразбрах,щангата сваля ли се,за да се подменят тампоните,отначало мислех,че не се сваля,ма сега като чета,нещо се обърках???
                          Мове и без да се сваля.
                          И не се разпробиват, а отцепват със секач.
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment


                          • #73
                            Да ти кажа дали ще ги цепиш или разбробиеш е същата работа кой както иска, така че определението "не се разпробиват" мисля е много силно казано
                            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                            Comment


                            • #74
                              ок,това е добре,че не се сваля щангата,но понеже чета ,че може и без да се откача моста,как става в този случай.или тва са два отделни случая.в единия не се откачва магарето и се сваля щангата и в другия се откачва магарето и не се сваля щангата или има 3-ти вариант.ако все пак реша да откача моста всички болтове ли дето са отдолу трябва да отвия?никъде не намерих да е писал някой по-подробно как става,като например с носачите как става.или аз не съм търсил достатъчно.много ще съм благодарен,а и не само аз,ако може все пак по-подробно да се каже как става.не сме малко новите алфистчета.извинявам се предварително,ако е задаван въпроса вече,но просто не намерих това което ме интересува.
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                                ок,това е добре,че не се сваля щангата,но понеже чета ,че може и без да се откача моста,как става в този случай.или тва са два отделни случая.в единия не се откачва магарето и се сваля щангата и в другия се откачва магарето и не се сваля щангата или има 3-ти вариант.ако все пак реша да откача моста всички болтове ли дето са отдолу трябва да отвия?никъде не намерих да е писал някой по-подробно как става,като например с носачите как става.или аз не съм търсил достатъчно.много ще съм благодарен,а и не само аз,ако може все пак по-подробно да се каже как става.не сме малко новите алфистчета.извинявам се предварително,ако е задаван въпроса вече,но просто не намерих това което ме интересува.
                                тая щанга колко гадно се сваля е трудно да си представиш без да опиташ
                                свалят се всички болтове отдолу..дори се откачва и кормилната рейка цялата, за да пропадне магарето надолу..точно по тая причина се откачва и гърне и тунела на ръчната и скоростния лост...тоест събираш една кофа с болтове и после докато ги наредиш ще ти побелее косата
                                Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
                                Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp

                                Comment

                                Working...
                                X